【ご報告】インドビジネスセミナー「巨大な消費市場インドの現状と日本製品販売のポイント」を開催しました

NEWS NEWS|CLOUMN

インドでB to C(消費者市場)向けECビジネスを12年行なっているSoozo Services Private Limited社と合同でインドビジネスセミナーを開催しました。オンライン合わせて80名が登録ご参加いただき、誠にありがとうございました。

今後、従来のB to Bだけではなく、to C市場の開拓に向けてSoozo社とタイアップをして市場調査から実際の現地販売までを一貫して取り組んでいきます。まだまだインドでは日本製品のラインナップが少なく、付加価値の高いアイテムを中心に広げていければと思います。

インドで日本のモノを売ってみたい方、ご連絡お待ちしています。

https://prtimes.jp/main/html/rd/p/000000006.000123456.html

The India Business Seminar was held jointly with Soozo Services Private Limited, a company that has been running a B to C (consumer market) e-commerce business in India for 12 years. Thank you very much for the 80 people who registered and participated in the seminar.

In the future, we will tie up with Soozo to develop not only the traditional B to B market, but also the B to C market, and work on everything from market research to actual local sales. There is still a small line-up of Japanese products in India, and we hope to expand this line-up with a focus on high value-added items.

If you want to sell Japanese goods in India, please get in touch with us.

『巨大な消費市場インドの現状と日本製品販売のポイント』

https://prtimes.jp/main/html/rd/p/000000006.000123456.html

その他の記事

カテゴリー

アーカイブ